FANDOM

Ідеальні Майстри (оріг. Ideal Masters) — невідомі істоти, ймовірно даедра, які правлять одним з планів ОблівіонуКаїрном Душ.

Опис Редагувати

Як вони виглядають і що собою являють — невідомо. Деякі вважають, що це кристали, яких багато у Каїрні; інші припускають, що це якісь безтілесні створіння, невидимі смертним істотам. Як би там не було, Ідеальні Майстри не проявляють себе в світі смертних, тому мало хто знає про них і їх План, хіба що окрім наймогутніших некромантів.

Головною метою Ідеальних Майстрів є поглинання «чорних душ» — душ представників розумних рас. Душі потрапляють в Каїрн шляхом ув'язнення їх в камені та проведення певного ритуалу з цими каменями. Деякі некроманти спеціально укладають договори з Ідеальними, поставляючи їм душі, а натомість отримують можливість закликати особливо могутню нежить, що мешкає в Каїрні — кістяних, лютих і туманних. Правда, в більшості випадків це закінчується гірко для мага — Ідеальні обманюють його і забирають його душу.

Також вони обманом підкорили собі дракона, який захопився вивченням забороненого мистецтва некромантіїДюрневіра, проте, поглинути його душу вони не можуть.