FANDOM

Акавір (ориг. Akavir), що означає «Земля Драконів» — континент, розташований на схід від Тамріеля.

Опис Редагувати

Акавір зіграв дуже велику роль в історії Тамріеля, чинив на нього величезний вплив як в мирний час, так і під час війн протягом незліченних століть. На Акавірі колись побував Уріель V в рамках своєї невдалої кампанії по його завоюванню, де і загинув. Мала кількість відомої у Тамріелі інформації про географію і мешканців Акавіра, непідготовленість військової кампанії Уріеля Септіма V, а також репутація континенту як вкрай таємничого і загадкового місця означають, що там побувало вкрай мало дослідників або мандрівників з Тамріеля.

Ельфійські раси ніколи не жили там, а ті люди, що колись населяли Акавір, давним-давно були «з'їдені» (хоча невідомо, чи варто розуміти це в буквальному сенсі) цаеські, зміїним народом. У Акавірі живуть чотири великих народу: камалі, цаеські, танґ мо і ка по'тун. Слід зазначити, що при слові Акавір відразу представляється раса цаеські, тому що саме ця раса прийняла найбільш серйозну участь в історії Тамріеля.

Історія Редагувати

Дата подія
До Другої Імперії Лірізіус знищив армії Акавіра за допомогою дракона. (Легенда) Акавірскі розвідники почали розвідувати Тамріель.
1Е 2702 Вторгнення Акавірскіх піратів у Вейрест. Ціле місто Вейрест ховається в стінах маєтку Гарднера, щоб уникнути піратських рейдів цаеські.
1Е 2703 Реман Перший перемагає армію Акавіра в битві при Білому Проході. З цього починається Друга Імперія.
1E 2920 Реман III останній з роду Реманів був убитий ассасіном Мораг Тонг. Владика Версідью-Шайе приходить до влади в Тамріеля.
2Е 283 Версідью-Шайе починає військову організацію зі знищення поганих думок про нього і про його Імперії.
2Е 320 Після тридцяти трьох років насильства і вбивств все заколоти були придушені. Створюється Гільдія бійців.
2Е 324 Володар Версідью-Шайе убитий Мораґ Тонґ. Гільдія оголошується поза законом.
2Е 430 Володар Савіріен-Чорак убитий Темним Братством. Закінчується епоха Другий Імперії і починається час сум'яття і хаосу.
2Е 547 Ада'Сум Дір-Камаль, король снігових демонів камаль, і його армія вторгається в Тамріель. Після розграбування Віндгельма він намагається завоювати Морровінд. Об'єднані армії нордів, данмерів та арґоніан перемагають його в битві при Рогах Вівека.
3Е 270 Імператор Уріель V починає розробку стратегії по завоюванню Акавіра. Він починає з маленьких островів між Акавіром і Тамріелєм.
3Е 271 Роскреа (Roscrea) завойована.
3Е 276 Катноквей (Cathnoquey) завойований.
3Е 279 Інеслеа (Yneslea) завойована.
3Е 284 Після завоювання Есроніета під керівництвом Принца Башомони Уріель починає повномасштабне завоювання Акавіра.
3Е 285-286 Деякі експедиції показують слабке місце Акавіра — це королівство цаеські, велика держава в Акавіре.
3Е 288 Імперський флот під командуванням Уріеля Септіма V почав вторгнення. Два міста цаеські (які тепер перейменовано в Септимию та Іоніт) здалися без опору.
3Е 288-289 Надзвичайно сильний зимовий вітер довго не припинявся, перекривши лінії повідомлень з Тамріеля. Цаеські почали атаку на імперські поселення.
3Е 290 Велика армія цаеські почала облогу Іоніт. Уріель Септім V загинув від стріли, захищаючи місто. Кілька уцілілих повідомило про напад в найближче місто — Септімію. Насправді, Септімія теж була знищена. Завоювання Акавіра провалилося.