FANDOM

Символ Акатоша (Online)

Акатош (оріг. Akatosh) – один з аедра, Великий Дракон Часу. Акатош є головним богом Імперського Культу.

Опис Редагувати

Акатош (відомий також як Ауріель, Алкош) — один з богів-аедра, які брали участь у створенні плану смертних, і один з богів, що нібито приніс у жертву своє безсмерття заради добробутку новоствореного світу. Як і інші аедра, має свою власну планету, названу на його честь.

Вінцем творіння Акатоша є його «діти», дракони.

На початку Першої ери він подарував Алессії, засновниці Сиродільской Імперії, Амулет Королів - могутній айлейдський артефакт, що дозволяє тримати стіну між Нірном і Облівіоном.

У ельфів Редагувати

Ельфійська версія Акатоша носить ім'я Ауріель (також Аурі-Ель і Аурі-ель). Для ельфів він є богом-ватажком. З ним також пов'язані такі артефакти, як його щит і лук. За альдмерской легендою «Серце світу», йому дарували ці предмети сам Ану. До свого падіння і деградації Ауріелю і ще декільком богам-героям (Трінімак, Фінастер і т. Д.) Поклонялися снігові ельфи. За часів своєї величі вони зводили величезні і величні храмові комплекси в честь цього бога. Сьогодні збереглося лише одне святилище, яке було релігійним центром поклоніння Ауріелю, розташоване в Забутої долині. Там же збереглася і статуя бога.