FANDOM

Анвіл (ориг. Anvil) — місто у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Місцерозташування Редагувати

Анвіл — одне з дев'яти найбільших міст Сироділа, столиця однойменного графства. Місто розташоване на західному узбережжі Сироділа на прибережній рівнині на Золотому Узбережжі. Місто з усіх боків оточують височини. У міській гавані є кілька островів, на одному з яких коштує замок Анвіл.

Це стратегічно важливе місто для Сироділа, так як це єдиний великий порт на Абесинськом море. Місто розташоване на перехресті морських торгових шляхів, що зв'язують гавань Анвіла з портами Гаммерфелла, островів Саммерсет, Йокуди і Західними островами, тому тут можна знайти такі товари, яких не побачиш і в столиці. До того ж у місті ходять чутки про процвітаючу і ніким не контрольовану контрабанду.

Опис Редагувати

Анвіл вважається одним з найкрасивіших міст Сироділа. Йому властивий дещо інший архітектурний стиль, стиль Золотого Берега, який широко поширений в сусідньому Гаммерфеллі.

Деякі будинки виглядають дуже красиво, наприклад, каплиця в східній частині міста з садом і статуєю Дібелли у ньому, або будівлі Гільдії бійців і Гільдії магів, розташовані навпроти головних міських воріт, але більшість неабияк обшарпані і на них протерлися черепичні дахи, також явно видно покинуті будови.

Столиця графства Анвіл розташовується на березі моря, і на перший погляд може здатися пречудовим місцем у Тамріель. Але варто придивитися, і кинуться в очі не самі приємні деталі. Вид на море чарівний своєю, але варто вам вийти за межі міста і відправитися в порт, як ви побачите напівзруйновані халупи й брудні вулиці, по яких бродять не менш брудні моряки, бродяги та інші темні особистості. В той же час замок Анвіла тримається в ідеальному порядку і чистоті; деякі будинки в місті також дуже милі, хоча і сусідять з покинутими або напівзруйнованими. На багатьох будинках грунтовно пооблупилась фарба і порвались даху, а вулиці повні сновид і п'яничок.
Путівник по Анвілу

Місто складається з п'яти районів: району каплиці, портового району, району Гільдій, західного району та Замку. Більш докладний опис кожного з них є впутівнику Анвілу, написаному мандрівницею Алессієй Оттус.

Править містом графиня Міллона Умбранокс, яка стала одноосібною правителькою міста після зникнення її чоловіка, Корвуса Умбранокса.

Більшість жителів міста в тій чи іншій мірі пов'язані з морем: деякі є зійшли на берег моряками, хтось є судновласниками, хтось працівниками порту.

Історія Редагувати

Перша згадка про Анвиле датується 2200, коли коловіанський король Анвіла Бенду Оло виступив проти Траса на чолі свого могутнього флоту і знищив слоадів (хоча і не повністю).

Спочатку Анвіл був невеликим містечком, який був притулком для всякого роду піратів, злодіїв, біженців і бандитів. Таким він був до тих пір, поки не почалося нашестя армій Каморана Узурпатора. У той час піратство на Абесинськом море мала небачений розмах. Анвілом правила банду піратів «Червона Шабля під проводом Торрадана ап Дугала, жорстокого пірата, який провів все своє життя в морі. В результаті пірати переступили межу дозволеного і на боротьбу з ними був скликаний флот під проводом Фейсила Умбранокса. Після перемоги над піратами йому були надані землі навколо Старого Анвіла, який згорів у ході битви в затоці Анвіла у 271. Коли пірати почали програвати флоту Умбранокса, Дуга спробував втекти на своєму кораблі «Чорний Прапор», але потрапив у пастку, влаштовану магами Умбранокса. Його корабель і вся його команда були заточені в Сутінкової печері під замком Анвила. Пізніше на місці старого міста буде збудовано новий, який стоїть там і по сей день.

Під час Великої війни місто осаджувався армією Альдмерського Домініону у Битві при Анвілі розгромила Імперський легіон. Учасником тієї битви був бідняк з Соліт'юда, Ностер Орлине Око.

Квести Редагувати

Головний квест Редагувати

Квести Гільдії Магів Редагувати

Квести Гільдії Бійців Редагувати

Головний квест Knights of the Nine Редагувати

Темне Братство Редагувати

Гільдія Злодіїв Редагувати

Побічні квести Редагувати

Квести дрібних офіційних плагінів Редагувати