FANDOM

Аурідон (ориг. Auridon) — регіон у грі The Elder Scrolls Online.

Другий за величиною острів архіпелагу Саммерсет, Аурідон завжди був буфером між спокійним життям батьківщини альтмерів і метушнею решти Тамріеля. Альтмеры Аурідона були загартовані у протистоянні піратам, загарбникам і епідемій чуми.
— Екран завантаження

Загальні дані Редагувати

Аурідон — другий за величиною острів, який входить до складу Саммерсетського архіпелагу. Острів знаходиться на схід Саммерсета і північніше Артеума. Основними містами є Фестголд і Скайвотч. Острів виділяється крутими кручами, розташованими вздовж узбережжя, а також неймовірно красивими лісами.

Географія Редагувати

Острів витягнутий з півночі на південь і в північній частині злегка загинається до заходу. Якщо бути точним, то Аурідон в грі — це цілий архіпелаг, що складається з одного великого острова і безлічі маленьких. Аурідон омивається водами Абесинського моря, на самому острові є кілька річок і озер. Річки короткі і швидкі. Острів покритий лісами, в яких мешкають вовки, біси і ведмеді. Зустрічаються також грязьові краби. Основний острів обрамлений смугою пляжів з білим піском, які обмежують високі кручі.

Історія Редагувати

Рання історія Редагувати

Історія острова багата на різноманітні події. Так, наприклад, на острові відбувалася зустріч між королем Фестголда Рілісом XII та Ордена Псиджиків перед тим, як було схвалено створення Гільдії магів.

Сам острів протягом тисячоліть піддавався нападам з боку слоадів (вважається, що Саммерсетский архіпелаг колись був частиною Траса). Слоади, будучи не в змозі битися з-за своїх масивних габаритів, використовували некромантію і диявольські машини для атаки альтмерів. І хоча вони не досягли успіху в поверненні Саммерсета (якщо це взагалі було їхньою метою), вони посіяли жах на землі, який пам'ятають і донині: розграбування Скайвотча в 1Е 1301 і Увічільська війна (1Е 2911Перша ера#1Е 2917/2917), безсумнівно, одні з найстрашніших подій в історії Тамріеля.

Крім усього іншого, на острові виникали внутрішні конфлікти між Скайвотчем і Фестголдом, часто переростають у повномасштабні війни, які часом були набагато більш небезпечними і смертоносними, ніж неодноразові спроби вторгнення з Траса і Піандонеї.

Війна Альянсів Редагувати

У роки Війни Альянсів у Другий ері на острові виникла націоналістична організація Приховане Спадщина. Створення Домініону Альдмери і слідом за ним об'єднання альтмерів з босмерами і каджитами викликало обурення у низки альтмерів-націоналістів, серед яких була і верховна кайнледф Естре, яка припадала дружиною принцу Неймону, брата королеви Ейренн, створювачки Домініону. Естре очолила організацію, яка була ретельно прихована від сторонніх. Це сприяло розширенню мережі осередків організації й давало їй перевагу над силами Домініону.

У 2Э 582 році організація вступила у відкрите протистояння з Домініоном, центром якого став Аурідон. В ході візиту королеви Ейренн в Дозор Вулгела на неї було скоєно замах, відповідальність за який узяло на себе Приховане Спадщину. Ця подія поклала початок протистояння між Домініоном і Спадщиною. Через деякий час після замаху, сили Спадщини захопили і зруйнували поселення Сілсайлен, скориставшись зрадою тамтешнього канонрива, підтримав Заховану Королеву.

У Танзелвілі, який є місцем проведення важливих королівських церемоній, був ліквідований один з членів організації — Норіон, який був довіреною особою королеви. З цього моменту до націоналістів була прикута увага особливою таємницею організації — Очі Королеви, серед яких був і Розум-дар. Новим витком протистояння було розкриття змови Матисені, де місцевий канонрив підтримувала Спадщину і готувала відкритий виступ. Після втручання Разум-дар і Бездушного, Матісен був зайнятий військами Домініону і зачищений від агентів Спадщини.

Між тим гостро постало питання про особистості таємничої Прихованої Королеви, яка керувала Спадщиною. У Скайвотчі, де проводився фестиваль, і куди прибула королева Ейренн, Разум-дар і Бездушний почали роботу по впровадженню в систему агентів. Був досягнутий певний успіх— був знайдений вербувальник і Бездушний проник в мережу, після чого був переправлений на головну базу Прихованої Спадщини — острів Еррінорн. Тут він повинен був знайти Приховану Королеву, але не знайшов. Замість цього Бездушний ліквідував Приховану Раду, а також з'ясував справжню особистість Прихованої Королеви. Нею виявилася верховна кайнледи Естре, канонрив Скайвотча.

Після розкриття Естре втекла, а Домініон почав її переслідування. Вона попрямувала на північ, в Розрив Світанку. Користуючись довірою тамтешнього канонрива, вона відкрила портали і наповнила поселення даедра, вступивши в угоду з Мерунесом Дагоном. Руйнування та захоплення Розриву Світанку повинно було затримати сили Домініону, поки Эстре просувалася на північ, до Фестголду. Тут, як і в Розриві Світанку, Эстре скористалася тим, що ніхто не знав про те, що вона і є Прихована Королева. Вона відкрила ворота в Обливион, тим самим пропустила даедра, які і зайняли більшу частину міста. Верховного Кайнлорда Ріліса XIII вона полонила. Сховавшись у Притулці Жаху, Естре підготувалася до фінального бою з силами Домініону і програла, після чого її душа опинилася в Холодній Гавані.

Локації Редагувати

Міста Редагувати

Поселення Редагувати

Форти Редагувати

Альдмерські руїни Редагувати

Руїни Редагувати

Печери Редагувати

Маяки Редагувати

Дольмени Редагувати

Місця для ремісництва Редагувати

Пам'ятки Редагувати

Дорожні святилища Редагувати

Групові босси Редагувати

Великі групові підземелля Редагувати

Публічні підземелля Редагувати

Малі підземелля Редагувати

Камні Мундусу Редагувати

Квести Редагувати

Домініон Альдмери Редагувати

Побічні квести Редагувати

Випадкова вікі