FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Мультиигровое зброю

Також відома, як Булава Вампіра, ця булава висмоктує з жертви магічну енергію і передає її носія. Також у неї є здатність перекачувати чинності від жертви носія. Молаг Бал досить спокійно ставиться до того, хто володіє його булавою. Про неї складено безліч легенд. Схоже, з її допомогою був убитий не один чарівник.
Ягрум Багарн, «Легенди Тамріеля»

Опис Редагувати

Булава Молаґ Балаартефакт, створений даэдрическим принцом-вампіром Молаг Балом. Булава цікава тим, що передає магічну енергію і силу від жертви до свого носія.

B The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

Булава є нагородою Молаг Бала головному героєві за виконання його волі — усунення неугодного йому мага. Булава несе на собі такі чари (ефект при ударі):

= The Elder Scrolls III: Morrowind =Редагувати

Тут Булава також дарується Молаг Балом, як нагорода за виконання його завдання. Необхідно знайти і вбити слугу Молаг Балу — даэдрота Мента-На, який впав у немилість свого повелителя. Зброя зачудовано на наступні ефекти (на мету, при ударі):

Pin-icon Приміткав доповненні The Elder Scrolls III: Tribunal артефакт можна пожертвувати або продати Торасе Арам у морнхолдський музей артефактів за 12500 септимов.

= The Elder Scrolls IV: Oblivion =Редагувати

Головний герой отримає булаву, якщо зіб'є колишнього воїна Мелуса Петилиуса з обраного ним шляху пацифізму. Молаг Бал, зраділий падінням Мелуса, дарує головному герою свою реліквію.

Якщо в ході квесту «Кров дэйдра» віддати Булаву Молаг Бала Мартіну, він скаже: «Грізну зброю, напоєне одвічної злістю свого господаря. Нехай його сила хоч раз послужить добрій справі».

= The Elder Scrolls V: Skyrim =Редагувати

Булава, заіржавіла і втратила силу, знаходиться на вівтарі в покинутому будинку у Маркарте. Коли Довакин знайде і покарає жерця Боэтии, такого, що заплямував вівтар, Принц Даедра віддасть йому в дар артефакт, який відновив свою міць. Булава зачарована на наступні ефекти:

Pin-icon Приміткаякщо підійти до стражникові, коли булава екіпірована, він виголосить репліку: «Прибери свою палицю від мене! Прибери кажу!»

de:Streitkolben von Molag Bal (Skyrim) es:Maza de Molag Bal (Skyrim)it:Mazza di Molag Bal pl:Buława Molag Bala (Skyrim)