FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Мультиигровой предмет

Шаблон:Узагальнення

Text Редагувати

Біографія королеви Барензии
2
Записана Стерном Гамбоджем,
Імператорським писарем

Перший том цієї серії розповідає історію про дитинство Барензии, яка була спадкоємицею трону Морнхолда, поки її батько не повстав проти його імператорської величності Тайбера Септіма I, що принесло горе і руйнування в Морровинд. Батьки Барензии загинули, але сама вона, завдяки милосердю імператора, була віддана на виховання графу Свену Адвенсену, відданому слузі його величності. Вона росла добрими і красивим дитиною і у всьому довіряла своїм прийомним батькам. Однак це вдалося підірвати довіру злонравному сироті з маєтку графа Свена, який брехнею змусила її покинути маєтку і втекти з ним з Даркмура, коли їй виповнилося шістнадцять. Випробувавши по дорозі безліч пригод, вони оселилися в Рифтене, скайримському місті біля кордонів Морровінда.

Стаєнний хлопчисько Строу був не до кінця зіпсований. Він на свій лад любив Барензию і не міг вигадати нічого, крім обману, що дало б йому можливість володіти нею. Вона, зрозуміло, відчувала до нього лише дружні почуття, але він сподівався, що з часом це може змінитися. Він хотів купити маленьку ферму і поєднуватися законним шлюбом з принцесою, але на той момент грошей у нього вистачало лише на їжу.

Незабаром після прибуття в Рифтен, Строу познайомився з самим що ні на є великим злодієм, каджитом по імені Терріс, який запропонував йому пограбувати будинок імперського коменданта в центральній частині міста. Терріс сказав, що у нього є клієнт, зрадник Імперії, який добре заплатить за будь-яку інформацію, здобуту в тому будинку. Барензия випадково почула про цьому плані і прийшла в жах. Вона таємно пішла з дому і в розпачі блукала вулицями Рифтена, розриваючись між відданістю Імперії і любов'ю до друзів.

Зрештою любов до Імперії перемогла, і вона з'явилася в будинку коменданта, розповіла, хто вона така, і попередила про план своїх друзів. Комендант вислухав її розповідь, похвалив за сміливість і пообіцяв, що їй не буде заподіяно ніякої шкоди. Це був ніхто інший, як генерал Сіммах, який розшукував її і прибув в Рифтен по її слідах. Він пояснив, що ніхто не збирався її продавати, а зовсім навпаки, вона буде оголошена королевою Морнхолда, як тільки їй виповниться вісімнадцять. До того часу вона буде жити в сім'ї Септима в недавно відбудованому Імперському місті, де її навчать основам науки управління і представлять до імператорського двору.

В Імперському місті Барензия подружилася з імператором Тайбером Септимом, чиє правління якраз підійшло до середини. Діти Тайбера, особливості його старший син Пелагиус, полюбили її, як рідну сестру. В баладах тих днів прославляється її краса, чистота і освіченість. У вісімнадцятий день її народження весь Імперський місто стежив за процесією, провожавшей принцесу на її батьківщину. Всі сумували з-за її від'їзду, але знали, що вона готова до свого великого призначення та буде гідно правити Морнхолдом.

es:Biografía de Barenziah, Volumen II de:Biographie von Barenziah, Band II en:Biography of Barenziah, v 2

Випадкова вікі