FANDOM

Знаєш, в молодості я думав, що бути королем — легко і смішно. Гроші, влада і таке інше — суцільне задоволення. Однак це не так. Якщо я не покину ці кам'яні стіни найближчим часом, я зійду з розуму.
— Емерік

Емерік (ориг. Emeric; 2Э 521[1]–???) — бретон, верховний король Ковенанта Даґґерфоллу.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Король Емерік був сином П'єріка Камберлендського, власника торгової компанії Вейресту. Вже з ранніх років Емерік навчився відслідковувати поставки товару, дізнався, що таке заключення рахунків і коливання курсів валют. [1]

Але його батько, усвідомлюючи пристрій життя королівств у Хай Році, не хотів, щоб Емерік навчався лише законам мирного часу і торгівлі. Тому Емерік брав участь в тренувальних боях з камберлендським військовим майстром і навчався верхової їзди на бойовому коні, вправляючись разом з важкими Лицарями Меневії. Це були не просто тренування — щоліта протягом двох місяців Емерік в якості лейтенанта кінної охорони подорожував з торговельним караваном Евермору, відбиваючи напади бандитів, гоблінів-нальотчиків і ричменів[1]

Народження Першого Ковенанта Даґґерфоллу Редагувати

Дуркорах Чорний Дрейк з ордою ричменів вторгається в землі королівств Хай Року. В ході блискавичного завоювання впали одне королівство за іншим. Емерік бився за Вейрест, який перебував в облозі п'ятдесят сім днів. Дуркорах, з-за нетерплячості та відсутності достатньої кількості облогових машин в арсеналі, залишив невеликий загін для продовження облоги на Вейрест, а сам рушив до Гленумбри, по дорозі грабуючи Камлорн і облягаючи Даґґерфолл[1]

Емерік зумів домовитися з королем Вейресту, Гарднером, щоб той відправив Лицарів Маневії в атаку на армію Дуркораха з тилу, ніж застав предельців зненацька. Коли Драгуни пробилися в натовп предельців, Емерік вбив Дуркораха. Незабаром після цього предельци також були переможені. Два тижні потому Емерік був присутній при формуванні Першого Ковенант Даґґерфолу, що включає бретонські королівства Камлорна, Даґґерфола, Шорнхельма, Вэйреста і Евермора[1]

Емерік зійшов на трон Вейреста в 2Е 563, після того, як Кнахатенський грип вбив більшу частину його сім'ї. Він одружився на дочці короля Фахара'джада, Марайї, що посилило альянс між бретонами і редґардами, хоча те, що Емерік відкинув дочка короля Рансера з-за Марайї, стало причиною ворожнечі у Хай Році. [2][3]

Війна короля Рансера Редагувати

Рансера призвело до сказу те, що Емерік вважав за краще одружуватися на Марайі замість його дочки, прекрасної принцеси Райели, і в 2Э 566 він привів війська Шорнхельма, по дорозі зміцнюючи їх найманцями, в Стормгевен для облоги Вейреста. На щастя, з-за наполегливої оборони Левових Стражів Емеріка, Рансер втратив надію на швидку перемогу, яка обернулася тривалою облогою. Ковенант Даґґерфолу приніс свої плоди, так як незабаром бретони з усього Хай Долі прибутку, щоб допомогти Емеріку. Також, завдяки дипломатичним навичкам Емеріка, до бою долучилися орки і редгарди. Будучи атакованим з усіх боків, Рансер був змушений відступити, повернувшись назад в Рівенспайр. Зрештою, армія Рансера була знищена в місці під назвою Пік зрадника, а сам Рансер був убитий. [2][3][4]

Народження Другого Ковенанта Даґґерфоллу Редагувати

Після безпрецедентної співпраці бретонських, редгарських і оркськіх сил під час війни короля Рансера, Емеріку вдалося переконати їх сформувати другий Ковенант Даґґерфоллу, а сам він став верховним королем. [5]

Божественні сновидці Редагувати

Король Емерік (концепт-арт)
Король Емерік (концепт-арт)

Під час Війни Альянсів Бездушний приносить Емерікові лист від абата Дорака, члена культу Варта душі з Абатства знедолених: Осколок Мрій, який дозволяв Правоохоронцям створювати спеціальні зілля сновидінь для захисту Емеріка від культистів Верміни, був вкрадений Опівнічним Союзом, який служив Верміні під впливом її Омена. Емерік, як і весь інший Штормхевен, тепер перебував під ризиком потрапити під небезпечний вплив під час сну. Верховний король відправляє Бездушного для повернення Осколка Мрій. [5]

Після звільнення Хосні ат-Тури, лідера Опівнічного Союзу, від небезпечного впливу та повернення Осколка в Абатство знедолених, Емерік відправляє героя в Уступ Шинджі для знищення чергового Омена Верміни, який підозрювався у впливі на генерала Годруна. Бездушний зміг допомогти оркам і знищив Залізноруких огрів (яких хотів усунути і генерал), тільки щоб дізнатися, що Годрун керувався метою привести своє військо до Вейресту і зруйнувати його, помстившись таким чином за розграбування Орсініума. Абат Дорак відправив Бездушного в сон генерала, де він і знищив Омен Зради. Тим не менше, сама Верміна постала перед Бездушним, заявивши, що генерал був всього лише відволікаючим маневром. [5]

Абат Дорак розповів Бездушному, що вони повинні звернутися до Азурі, щоб дізнатися, що робити далі. Азура запевнила героя, що вона допоможе їм особисто, так як Верміна спаплюжила святиню Азуры і атакувала її Стражів душ. Також вона дасть герою сутінковий камінь, який дозволяє проникнути в кошмар Емеріка. Бездушному вдається вбити Галтіса — коханця та чемпіона Верміни, який мучив Емеріка, зіштовхуючи монарха з найбільшими його страхами. Цим він врятував верховного короля. [5]

Примітки Редагувати

  • Емеріка озвучив англійський актор Білл Найі.

Джерела Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 «Тяготи та перемоги монарха, розділ 3» — Його Величність король Емерік.
  2. 2,0 2,1 «Тяготи та перемоги монарха, глава 6» — Його Величність король Емерік.
  4. «Лють короля Рансера»Вафімелес Мастерет, хранитель знань.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 Події ESO.