FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Предмет (Skyrim)

Опис Редагувати

Вино вигнання тіней — дуже рідкісне і цінне для любителів і збирачів вин. Це висока циліндрична пляшка бордового скла з яскравою кольоровою етикеткою. Час не пощадив паперову етикетку, на ній не можна розібрати жодної літери, але на якості вина це ніяк не відбилося. Мабуть, створив його майстер-винороб знав якийсь секрет, адже за сотні років вино зовсім не втратила своїх смакових і магічних властивостей. На жаль, ім'я творця цього чарівного вина вже ніхто не пам'ятає.

У грі вини можна дізнатися від Нерусси, господині таверни «Ваунет». Бажає поповнити свою колекцію вин альтмерка розповість наступне: «Все, що я знаю про нього, це те, що воно зустрічається в численних руїнах фортів, розкиданих по всьому Сиродилу. Це дуже рідкісне вино, була виготовлена лише невелика партія. Його зробив алхімік, який був за сумісництвом і виноробом. Крім того, що воно має приголомшливий букет, той, хто його вип'є, отримує здатність бачити в темряві. Тимчасово, звичайно. Винороб виготовив його спеціально для солдатів Легіону, що служили у фортах, в ті часи, коли форти ще функціонували. Воно прекрасно зігрівало часових холодними ночами і допомагало їм краще бачити в темряві. Розумно, правда?»

Це вино насправді рідкісне, адже та ж Ічня говорить: «Для колекції мені потрібно шість пляшок. Тоді їх у мене буде більше, ніж у кого-небудь ще в Сиродиле!» На щастя, у протагоніста є можливість відшукати значно більше, ніж шість пляшок.

Місцезнаходження Редагувати

По дві пляшки вина вигнання тіней знаходиться в дерев'яних скринях у восьми фортах Сіроділа:

Усі скрині з часом відновлюють вміст, тому кількість пляшок, яке можна знайти в грі, не обмежена.

Одна пляшка вина з'явиться після покупки відповідного поліпшення сховище шпиля Фросткрег, якщо встановлено доповнення wizard's Tower.

Ще одну пляшку можна буде знайти в підвалі замку Бойового рога після відповідного поліпшення, якщо встановлено доповнення Fighter's Stronghold.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Векел: «Добре, Делвін. Що таке з вином вигнання тіней, яке ти мені продав?»
Делвін: «Це ти про що? На смак найкраще, що роблять брати Сурили».
Векел: «Так, на смак чудово. Одна проблема. Ти сказав, що як його вип'єш, бачиш у темряві. Знаєш що? Не працює».
Делвін: «Я не винен, що у цієї пляшки витримка не та! Пробач, Векел, ти ж знаєш. Грошей не повертаємо».

es:Vino sombrío de:Schattenbann-Wein