FANDOM

Іконка переробити

ОписРедагувати

Щоб подивитися, як стати вовкулакою, або що ці істоти собою представляють, їхню історію, чи характеристики дивіться спеціальну статтю Лікантропія (Bloodmoon).

В оригінальній грі The Elder Scrolls III: Morrowind вовкулаків і можливості ними стати немає, вони згадуються тільки в ігрових книгах, наприклад, в чотиритомнику «-05-0002Переписка Карвіка і Конінга».

До виходу The Elder Scrolls III: Morrowind, коли на офіційному сайті розробники заявили, що в третій грі серії The Elder Scrolls вовкулаків не буде, це викликало невдоволення фанатів і серію відповідей розробників. Зокрема, стверджувалося, що «ця глава The Elder Scrolls просто не про них», що вовкулаки не відповідають сюжету і атмосфері гри.

Вовкулаків і можливість ними стати додає додаток The Elder Scrolls III: Bloodmoon на території Солстхейму.

Перетворитися на вовкулаку можна при виконанні квесту основної сюжетної лінії доповнення. Герой заражається першою стадією лікантропії, яка називається гнійний люпінус і може бути вилікувана зіллям або заклинанням від звичайних хвороб. Незцілений представник будь-якої розумної раси через три дні перероджується на вовкулаку.

Також дивіться Редагувати

ГалереяРедагувати

Шаблон:Істоти (Morrowind)