FANDOM

Дев'ять Богів (оріг. Nine Divines) — сукупна назва аедра, що входять до імперського пантеону, поклоніння богам якого є базовим принципом Імперського Культу — основної релігії Третьої Імперії. До вознесіння Тайбера Септіма богів було вісім, а від того й були відомі як Вісім Богів (оріг. Eight Divines). Поклоніння цим богам широко розповсюджене у Тамріелі. У Третій та Четвертих ерах пантеон ще називають як Вісім та Один.

Список богів Редагувати

Символ Опис Заповідь
Вісім Богів
Символ Акатоша (Online) Акатош (оріг. Akatosh) – один з аедра, Великий Дракон Часу. Акатош є головним богом Імперського Культу. Акатош каже: Служи і слухайся імператора твоєго. Вивчай Заповіти. Почитай Дев'ять Богів, виконуй борг свій, прислухайся до наказів праведників і служителів церкви.
Символ Аркея (Online) Аркей (оріг. Arkay) — бог циклу життя і смерті, божество, пов'язане з похороном і поховальними обрядами і відповідальне за зміну пір року. Аркей каже: Шануй землю і створінь її, що живуть і померлих. Бережи подароване світу смертних і не турбуй душі покійних.
Символ Джуліаноса (Online) Джуліанос (оріг. Julianos) — бог мудрости і логіки, літератури, закону, історії і протиріччя в Сироділі. Джуліанос каже: Пізнавайте істину. Дотримуйтесь закон. У скруті, шукайте ради мудрих.
Символ Дібелли (Online) Дібелла (оріг. Dibella) — богиня краси, у неї майже дюжина різних культів, деякі присвячені жінкам, деякі — художникам і естетиці, інші — навчання еротиці. Дібелла каже: Відкрий своє серце благим таємниць мистецтва і любові. Цінуй дари дружби. Шукай радість і натхнення в містерії любові.
Символ Зенітара (Online) Зенітар (оріг. Zenithar) — бог ремісництва і торгівлі, в Імперії він набагато більш культурний бог торговців і середнього дворянства. Зенитар каже: Працюй уседно і будеш нагороджений. Витрачай розумно і будеш перебувати в достатку. Ніколи не кради або будеш покараний.
Символ Кінарет (Online) Кінарет (оріг. Kynareth) — богиня повітря, небес і вітру, вона перша погодилася з Лорханом в необхідності створення плану смертних і забезпечила для цього місце в порожнечі. Кінарет каже: Користуйся дарами природи з розумом. Поважай її міць і бійся її люті.
Символ Мари (Online) Мара (ориг.Mara) – богиня співчуття і розуміння, покровителька родючості, джерело співчуття і розуміння смертних. Її іноді пов'язують з Нір з «Ануада», жіночим початком космосу, яка дала початок акту творіння. Мара говорить: Живи спокійно і мирно. Шануй батьків своїх, оберігай мир і спокій в домі своїм та при своєму домі.
Символ Стендарра (Online) Стендарр (оріг. Stendarr) — бог милосердя і співчуття, він є покровителем справедливої ​​влади і милосердної терпимості. Стендарр каже: Будь добрий і щедрий до людей Тамріеля. Захищай слабких, лікуй хворих, допомагай нужденним.
та Один
Талос (ориг. Talos) — бог війни і влади, найбільший Бог-герой всього людства, якому поклоняються як захиснику і покровителю влади як такої та громадянського суспільства. Талос каже: Будь сильним у війні. Будь відважним в бою з ворогами і злом, захищай народ Тамріеля.

Див. також Редагувати