FANDOM

Jyggalag
Джіґґалаґ
Так було не завжди. Одного разу, я правив цим світом, світом ідеального порядку. Моя держава розширювалася морями забуття з кожною епохою.
— Джіґґалаґ

Джіґґалаґ (ориг. Jyggalag або Daedric JDaedric YDaedric GDaedric GDaedric ADaedric LDaedric ADaedric G на даедричній мові) — один з п'ятнадцяти принців даедра.

Опис Редагувати

Абсолютно вся існуюча інформація про нього, за винятком імені, отримана з реплік Шеоґората і книжок на Тремтячих островах.

Його сфера — порядок і консервативність. Його план називається Планом Порядку. Джіґґалаґа нібито перетворили в Божевільного Бога інші Принци Даедра з-за страху перед його могутністю.

Джиггалагу служать даедра, відомі як Лицарі Порядку, а також смертні, що схилилися перед ним — Жерці Порядку.

Починаючи з Ери Розквіту і до сьогодні про цього Принца Даедра мало хто знає у світі смертних, оскільки за цей час він ніяк себе не проявив. З цієї причини йому ніхто не поклоняється, за винятком Жерців Порядку, і немає жодного святилища цього Бога.

У грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles Редагувати

У перше і, можливо, востаннє Джиггалах з'являється у цьому аддоні, де нібито є головним антагоністом.

У міру проходження основного квесту, героєві розкривається все більше і більше деталей. Він взнає про Сірий марш, про Джиггалага та Порядок і про двоєдину природу Шеогората, що кожні тисячу років повертається на Тремтячі острови у своїй первісній сутності Джиггалагу, щоб силою віддати всі землі Порядку.

Цього разу Князь Божевілля твердо мав намір розірвати ланцюг подій. Шеогорату «набридло» кожну еру відбудовувати своє Царство заново після того, як він сам, ставши Джиггалагом, його зруйнує. На прохання Шеогората головний герой повинен перемогти Джиггалага. Перемога дозволяє зайняти трон Тремтячих Островів і самому стати Божевільним Богом, а також можна отримати меч Джиггалага.

У доповненні, по ходу виконання основного квесту, з'являється бібліотекар Джиггалага на ім'я Діус. Він стверджує, що Джиггалаг досяг такої досконалості в порядку, що міг передбачити будь-яку подію виходячи з логіки і законів природи. Таким чином у його бібліотеці містилися записи про долю всіх істот і всі події як в минулому, так і в майбутньому. Коли на зміну Джиггалагу прийшов Шеогорат, то він знищив усю бібліотеку Джиггалага, проте бібліотекаря не чіпав.

Джиггалаг Редагувати

Згадка Редагувати

  • Згадується як один з п'ятнадцяти Князів Даедра у книзі «-05-0049Про Облівіон». Неповнота списку і примітка самого автора свідчать про ненадійність джерела.