FANDOM

Класи бійців Класи магів Класи злодіїв
Маг
Іконка Опис
Маг класс Воліючи використовувати свої обширні знання в магії, вони, можливо, володіють більшою силою, ніж майстри зброї. Більшість магів воліють вивчати магію заради чистого пізнання, але вони також отримують вигоду від її практичного застосування. Маги мають різні види темпераменту і мотивації, але їх об'єднує одне — здатності до чаклунства.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Інтелект, Сила волі
Головні навички Руйнування, Зміна, Відновлення, Ілюзія, Містицизм, Чаклунство, Алхімія
Бойовий маг
Іконка Опис
Воин-маг Можуть вирішити більшість конфліктів або мечем, або магією. Вони являють собою смертоносне поєднання мага і воїна. Вони жертвують мобільністю і спритністю, щоб використовувати рукопашний бій і заклинання, що завдають різноманітний шкоди, а також викликати істот.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Сила, Інтелект
Головні навички Руйнування, Зміна, Дробящее зброю, Чаклунство, Клинки, Містицизм, Алхімія
Воїн-маг
Іконка Опис
Боевой Маг Більш гнучкі і спортивні, ніж чарівники, а також краще застосовують заклинання, ніж лицарі. Їх нападу непередбачувані. Послідовники Шляхів Воїна і Мага, Воїни-маги — фахівці-заклинателі, підготовлені для підтримки імператорського війська у війні. Ветерани з такою підготовкою дуже цінні в якості найманців, а також досить непогані в побудові кар'єри авантюристів або солдатів удачі.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Сила волі, Витривалість
Головні навички Руйнування, Зміна, Клинки, Блокування, Відновлення, Важка броня, Ілюзія
Клинок ночі
Іконка Опис
Клинок ночи Заклинання і тіні їхні друзі. В темряві вони рухаються з обережністю, використовуючи магію в залежності від обставин. Клинки ночі є заклиначами, які використовують магію для збільшення своєї рухливості, скритності і безшумності. Мають погану репутацію, оскільки багато з них є злодіями, таємними агентами або вбивцями. У будь-якій поважаючій себе армії є фахівці такого профілю.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Сила волі, Швидкість
Головні навички Руйнування, Зміна, Клинки, Атлетика, Відновлення, Легка броня, Акробатика
Інквізитор
Іконка Опис
Охотник на ведьм Швидко пересуваються пішки і розумно використовують заклинання, вони використовують відстань в якості союзника. Повільні противники — корм для їх стріл. Інквізитори вивчені на те, щоб знаходити і знищувати всілякі темні культи, а також чародіїв-відступників. Мета їх мандрів — битви з вампірами, відьмами, чаклунами та некромантами, як цибулею, так і магією.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Інтелект, Спритність
Головні навички Руйнування, Стрільба, Злом, Чаклунство, Атлетика, Містицизм, Алхімія
Цілитель
Іконка Опис
Целитель Борці з отруєннями та хворобами. Стародавнє мистецтво відновлення їх союзник, а смертельне мистецтво руйнування — їхня зброя. Цілителі приносять урочисту клятву зцілювати постраждалих і лікувати хворих. Коли ж вони знаходяться під загрозою, вони захищають себе магією, зупиняючи атаки і заклинання, а вдаючись до сили лише в крайньому випадку. Також завжди здатні виторгувати подешевше потрібне їм — від інгредієнтів або зіль до нових потужних заклинань.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Чарівність, Сила волі
Головні навички Руйнування, Зміна, Ілюзія, Красномовство, Відновлення, Торгівля, Алхімія
Чародій
Іконка Опис
Чародей Найкращі серед найбільш оснащених бійців, які покладаються на заклинання містицизму. Унікальність цих магів полягає в тому, що висока витривалість дозволяє їм носити важку броню. Хоча вони заклинателі за покликанням, чародії покладаються в основному на призывание і зачарование. Вони досить щільно використовують магічні свити, кільця, броню і зброю, а також закликають під своє командування немертвих і даэдричних істот.
Спеціалізація Магічні мистецтва
Характеристики Інтелект, Витривалість
Головні навички Руйнування, Зміна, Важка броня, Чаклунство, Відновлення, Містицизм, Алхімія.

Випадкова вікі