FANDOM

Костяний сад (ориг. Bone Orchard) — форт у грі The Elder Scrolls Online.

Загальні дані Редагувати

Розташування Редагувати

Костяний сад — кладовище, розташоване в південній частині регіону Ґратвуд, Валенвуд. Один із способів дістатися до нього — рухатися з Саутпойнта на північний схід. Також можна скористатися мережею дорожніх святилищ. Одне з них знаходиться на південний захід від кладовища.

Опис Редагувати

Це велетенське кладовище, також відоме під назвою "'Арборфелл"', розташоване на рівнині на північний схід від Саутпойнта, є в'язницею для декількох лісових духів, яких тут заточили босмери з Фалінесті. В центрі кладовища розташований великий курган, на вершині якого виростає дерево. Курган оточує кільце, вимощене бруківкою, і не велика огорожа. Ліс в цьому місці практично позбавлений підліска. У південно-східному і південно-західному кутах кладовища розбили свої табори культісти з Культу Хробака, що переслідують в Саду свої цілі. В північній частині комплексу знаходиться невелика печера, де живе прядильниця Амаріель.

Історія появи Саду така: в давнину, група лісових духів мандрувала по землях Валенвуда, завдаючи шкоди всім, кого зустрічали на своєму шляху. Олфрас, один з цієї групи, вигнав Дрингота з-за розбіжностей з приводу взаємодії зі світом живих. З цього моменту він мандрував і сіяв руйнування сам. В один момент, група босмеров з Фалинести, обдуривши Дрингота, змогли приспати його пильність і обережність і посадили в його череп насіння дерева, яке стало в'язницею для Дрингота. Після, босмеры відстежили і заточили родичів Дрингота в одному місці з допомогою особливого ритуалу, який робив їх душі безсмертними, але в той же час знерухомленими.

Події Редагувати

У роки Війни Альянсів, некроманти з Культу Хробака розбили в Саду свій табір і почали розривати кістки, поховані тут. Метою некромантів було створення армії скелетів, що було частково реалізовано, за рахунок величезного кількості матеріалу. Серед кісток, викопаних культистами, були і кістки Дрингота. Його мовець череп лежить біля головного входу в Сад, де його може виявити Бездушний. Дух попросить зібрати його кістки воєдино, після чого попросить допомоги в порятунку друзів від некромантов. У підсумку, завдяки діям протагоніста, плани сектантів будуть засмучені, а Дрингот і його родичі знайдуть спокій.

Під центральним курганом знаходиться середніх розмірів печера, що складається з кількох залів. Вхід в печеру розташований з південного боку кургану. Перший зал печери служить вестибюлем до серця комплексу — місцем проживання варта Саду, Ніренан. Щоб потрапити в другий зал, необхідно пробудити її з допомогою рогу. Ця частина печери складається з двох великих залів, з'єднаних тунелем. Останній зал, середніх розмірів, є місцем фінальної сутички між некромантами і духами Саду.

Квести Редагувати

Побічні квести Редагувати

  • «Зберігач кісток» — допомогти духу зібрати тіло і врятувати друзів від некромантів з Культу Хробака.

Галерея Редагувати