FANDOM

Іконка переробити

Лікантропія — хвороба у The Elder Scrolls III: Bloodmoon, доповненні до The Elder Scrolls III: Morrowind.

Як стати вовкулакою Редагувати

Вовкулака у Морровінді

Вовкулака з Морровінду

В The Elder Scrolls III: Morrowind заразитися і стати перевертнем неможливо, але вони згадуються в ігрових книгах. Незадовго до виходу гри розробники написали на офіційному сайті гри, що перевертнів у грі не буде, що викликало обурення у фанатів. Творці гри говорили, що ця частина Стародавніх Сувоїв не присвячена лікантропії. Однак вовкулакою можна стати в доповненні The Elder Scrolls III: Bloodmoon.

Стати лікантропом можна при виконанні основної сюжетної лінії аддона Кривавий Місяць. Нереварін заражається ранньою стадією лікантропії, яка називається «гнійний люпінус» і може бути вилікувана зіллям або заклинанням від звичайних хвороб. Перетворитися на перевертня може представник будь-якої з ігрових рас. Слід також зазначити, що головний гравець може підхопити «гнійний люпінус», навіть якщо у нього абсолютний імунітет до хвороб. Цей момент - поворотна точка в проходженні аддона. Далі гравець вільний піти двома шляхами: як гонча Хірсина або як звичайний житель Солстхейма.

Вовкулака (TES III)

Життя у звіриній шкурі Редагувати

Удень перевертень нічим не відрізняється від нормального гуманоїда. Те, що він - перевертень, можуть зрозуміти тільки володіючі особливим даром люди, наприклад шамани. Але ввечері перевертень незалежно від свого бажання стає нічною формою - вовкулакою. Нічна форма - двонога згорблене істота зростом приблизно по груди людині, майже повністю схожа на вовка, крім будови передніх лап, що нагадують руки звірорас, з протиставленим великим пальцем, і відповідно, прямоходіння на задніх лапах. У перевертнів у нічний формі досить високий параметр швидкості і сили, вони борються ударами кігтів, які завдають непоганий шкоди. З недоліків варто відзначити невисокий клас захисту і підвищену вразливість до срібного зброї. Також вони майже нерозумні: не можуть говорити і маніпулювати предметами, що проявляється для гравця як неможливість відкрити інвентар і вступати в діалоги. Щоночі перевертневі потрібна плоть розумних істот для підтримки сил, але якщо у нього не вийде знайти жертву, це не призводить до загибелі. Перевертні бачать світ трохи інакше, ніж гуманоїди, що, ймовірно, пояснюється положенням очей на морді.

Щоб зцілитися від лікантропії, необхідно пройти складний обряд Вольфгівера або прочитати заклинання "Вигнання Вовка". Після позбавлення від прокляття до укусів перевертня набувається імунітет.

Очами вовкулаки (TES III)

Світ очами вовкулаки

Перстень Хірсина Редагувати

Також у грі реалізована можливість стати перевертнем інакше, наприклад, за допомогою Кільця Гірцина. Володар кільця здатний перетворюватись на вовкулаку в будь-який момент за власним бажанням - навіть удень. Йому плоть розумних істот для підтримки життя не обов'язкова. Таким чином, навіть відмовившись від шляху гончака Хірсина, гравець пізніше все одно зможе відчути себе у вовчій шкурі.

Технічна реалізація Редагувати

За перетворення персонажа в перевертня відповідає команда BecomeWerewolf. Принцип її роботи полягає в наступному. Використовується тіло аргоніанина, потім відбувається зміна всіх частин тіла на вовчі, покриті шерстю. Через подібний спосіб реалізації лікантропії у Bloodmoon існують два наслідки:

1. Перевертні, що мали спочатку аргоніанську модель, зберігають їх здатності (опір отрутам 100%, хворобам 75%). Інші перевертні (див. Розділ «Сновиди») зберігають здібності своїх рас. 2. Іноді рушій гри встигає обробити аргоніанина за мить до закінчення роботи кодової команди. Особливо це помітно при проходженні фінального квесту головної сюжетної лінії «-05-0018Полювання Хірсина». У Мисливському Лабіринті стоятимуть крижані статуї перевертнів, що оживають при вашому наближенні. Не дивуйтеся, якщо статуя раптом заговорить голосом Рогволда: «помучитися!» (Агресивний «аргоніанин» бачить вас, говорить бойову фразу, але відразу ж за цим змінюється в лікантропа, нездатного говорити).

Тут наведено ілюстрацію - скріншот з TESIII Construction Set. Вона доводить слова про «раси» перевертнів і ілюструє реалізацію сцени атаки на село скаалів з квесту «-05-0019Облога селища скаалів». Аргоніани-«заготовки» приховані кодом disable. Коли починається атака (стадія квесту BM_SkaalAttack 10), вони з'являються по командам enable і BecomeWerewolf, вступаючи в бій.

Вовкулаки (Bloodmoon) CS

Сцена атаки на селище скаалів

Команда BecomeWerewolf добре спрацьовує на протагоністі (для зворотного перетворення введіть в консолі UndoWerewolf). На NPC використовуйте її на свій страх і ризик. На тих персонажах, які за сюжетом мають перетворитися на звіра, вона працює зсередини програмного коду. Консольне ж застосування двох вищеназваних кодів на всіх підряд може викликати збої в пакетах поведінки персонажів, неможливість почати з ними діалог, порушення «збірки» його моделі (голова на місці ноги, зростаюча з шиї рука, наприклад) та інше. У кращому випадку все їх екіпірування забереться в інвентарі, а вони залишаться стояти голяка.

Шаблон:Нотатка

Вовкулаки у Bloodmoon Редагувати

У цій таблиці наведено дані по перевертням, що зустрічаються по ходу головного сюжету Bloodmoon. Створені на основі аргоніан (клас Акробат), вони мають типовий аргоніанський опір отрутам 100% і хворобам 75%.
Вовкулака Шаблон:Level Шаблон:Health Шаблон:Magicka Шаблон:Stamina
Вовкулака
BM_werewolf_skaal1A3, BM_werewolf_skaal1B3,
BM_werewolf_skaal1C3, BM_werewolf_skaal1D3,
BM_werewolf_skaal1E3, BM_werewolf_skaal1F3,
BM_werewolf_skaal1G3
50 337 158 368
  • Селище Скаалів, під відкритим небом.
    Сім перевертнів (кожен з окремим ID), напавших на селище скаалів по квесту «-05-0023Облога селища скаалів».
Вовкулака
BM_werewolf_skaal2a
50 337 158 368
  • Селище скаалів, Великий Зал.
    Два перевертня, що проникли до Великої зали під час атаки на село скаалів («-05-0024Облога селища скаалів»). Сутичка з ними призводить до зараження нереваріна гнійним люпінусом.
Вовкулака
werewolf_ceremony
35 255 134 338
Вовкулака
werewolf_bearhunt
35 255 134 338
Вовкулака
BM_werewolf_wildhunt, BM_werewolf_wildhunt2,
BM_werewolf_wildhunt3, BM_werewolf_wildhunt4
50 337 158 368
  • Будь-яке місце вашого відпочинку по закінченні квесту «-05-0031Замок Карстаага».
    Чотири перевертня (кожен з окремим ID), послані своїм повелителем викрасти вас і доставити на Полювання.
Гонча Хірсина
BM_werewolf_maze1
70 700 190 900

Сновиди або Лунатики Редагувати

Опис Редагувати

Візит Хірсина і свити його гончих не пройшов для Солстхейма безслідно. Після закінчення головної сюжетної лінії на острові стануть з'являтися персонажі, уражені прокляттям звіра. Вони респауняться кожні три дні, але шанс їх появи становить лише 1%. Тому наштовхнутися на них - велика удача (в сенсі задоволення від дослідження ігрового світу, а не отримання будь-яких трофеїв, звичайно). Вдень вони виглядають самими собою, тільки через наготу їх легко сплутати з берсеркерами. Їх можна впізнати по іменах з епітетами «блукаючий», «бормочучій», «божевільна» і т.п., Та по расовому складу - не тільки норди піддалися дії прокляття. З настанням ночі сновиди перевертаються в чудовиськ і перебувають у такому стані аж до ранку. Поговорити з ними не вдасться - нещасні агресивні в будь-якій подобі.

Всі сновиди мають здатність до регенерації 1 п. Здоров'я в секунду). Як і у випадку з вампірами, при контакті з ними можна підхопити хворобу (в їхньому випадку - гнійний люпінус). Ви зможете стати перевертнем і запустити можливість початку квесту «-05-0038Обряд Вольфгівера».

Найкращий спосіб побачити подібного сновиду - відвідати курган Коннорфлендж, що на східному узбережжі острова. У ньому оселиться Заблудший Сновида, чий шанс появи там складе цілих 80%! Якщо, скажімо, зачарувати кільце на постійний ефект невидимості і, зайшовши всередину, одягнути його, то можна безбоязно знаходитися поряд з лікантропом і, дочекавшись ночі, на власні очі побачити, як з сполохом червоного світла той перетворюється на Звіра.

На відміну від сюжетних перевертнів, лунатики у формі Звіра лише використовують модифіковану аргоніанську модель, без расових здібностей аргоніан. Замість цього вони зберігають здібності своїх рас.

Іноді зі сновидами спрацьовує вищезгаданий баг зі збоєм роботи команд BecomeWerewolf і UndoWerewolf. Це призводить до казусу із зборами частин їхніх тіл вроздріб.

Зустрічі сновид Редагувати

Тут наводиться список всіх так званих «сновид» і місць, де їх можна зустріти.

Лунатик Раса і клас Шаблон:Level Шаблон:Health Шаблон:Magicka Шаблон:Stamina
Заблукавший Лунатик
bm_werewolf_wildernessC
Норд, чоловік
варвар
65 500 50 500
Блукаючий лунатик
bm_werewolf_wild01
Норд, чоловік
варвар
65 420 162 391
  • …відсутній у грі.
Блукаючий лунатик
bm_werewolf_wild02
Орк, чоловік
варвар
65 420 162 400
Божевільна Мандрівниця
bm_werewolf_wild03
Данмер, жінка
варвар
99 590 200 400
Божевільна Мандрівниця
bm_werewolf_wild04
Норд, жінка
варвар
65 500 50 500
Бормочучий лунатик
bm_werewolf_wild05
Бретон, чоловік
варвар
87 530 200 400
Бормочучий лунатик
bm_werewolf_wild06
Бретон, чоловік
варвар
88 535 200 400
Блукаючий Ідіот
bm_werewolf_wild07
Імперець, чоловік
варвар
75 535 200 400
Заблукавший Лунатик
bm_werewolf_wild08
Імперець, чоловік
бойовий маг
55 500 200 400
  • Тирск (-19,23), к северу от Медового зала.
Блукаючий лунатик
bm_werewolf_wild09
Норд, чоловік
варвар
55 500 200 400

Цікавинки Редагувати

Сновида данмерка "Божевільна Мандрівниця" - самий високорівневий (рівень 99) персонаж у всій трилогії «-05-0059Morrowind + Tribunal + Bloodmoon».

Також дивіться Редагувати