FANDOM

Морігаус (Мор, Перше Дихання, Морігаус-Дихання-Кін, Бик Півдня і т.д.) (ориг. Morihaus) - напівбог, син Кінарет (Кін) і племінник Шора (Шезарра). Один з головних лідерів повстання Святої Алессії, що почалося в 242 році Першої ери.

Опис Редагувати

Статуя Морігауса

Вважається, що Морігаус виглядав як крилатий бик з кільцем в носі і був воїном величезної сили і люті. Однак у вигляді статуї в Імперському місті він зображений людиною. Можливо, він міг змінювати свій зовнішній вигляд (хоча найімовірніше, такий образ був йому надано через розбіжності в Раді Старійшин, так як більшість вважала неприпустимим зобразити його у вигляді бика). Невідомо, хто був батьком Морігауса. Можливо, батька взагалі не було, і він був створений самою Кінарет.

Так як він був сином богині, швидше за все, він іноді спускався з Етеріуса в Нірн, беручи участь у подіях, які відбувалися в ньому. В письмових джерелах його ім'я вперше згадується в 242 році Першої ери, коли Королева Рабів Алессія підняла повстання проти ельфів.

У легендах сказано, що Алессія молила Кін послати їй свого сина, щоб той допоміг їй скинути айлейдске панування. Замість Морігауса до армії Алессії приєднався його дядько — Пелінал Вайтстрейк, який є втіленням Шезарра. Однак через деякий час Кін все ж послала Морігауса, щоб допомогти Пеліналу в його діяннях.

Морігаус не тільки супроводжував Пелінала в походах. Напівбог був талановитим воїном і полководцем (до того ж, на відміну від дядька, він не піддається нападам запеклого божевілля), що дозволяло йому успішно очолювати армії повстанців в боях з ельфами. Його відносини з Пеліналом були близькими і довірчими, незважаючи на різні погляди у деяких ситуаціях.

Артефакти Редагувати