FANDOM

Іконка переробити

В The Elder Scrolls IV: Oblivion у героя 21 навик, по 7 на кожну спеціалізацію — Воїн, Маг і Злодій. Всі навички розподілені по 7 атрибутів:

  • Сила;
  • Інтелект;
  • Сила волі;
  • Спритність;
  • Швидкість;
  • Привабливість;
  • Витривалість.

Існує також восьмий атрибут — Вдача, але він лише побічно впливає на навички.

Воїн Маг Злодій

Рівні майстерності Редагувати

Максимальне значення будь-якого навику — 100.

По мірі просування персонаж гравця буде отримувати нові здібності. Всього є 5 ступенів майстерності:

  • «Новачок» (рівень навику 1-24);
  • «Учень» (25-49);
  • «Спеціаліст» (50-74);
  • «Експерт» (75-99);
  • «Майстер» (100 рівень).

При досягненні нового звання протагоніст отримує особливі здібності.

Підвищення навички Редагувати

Кожен навик підвищується по мірі його використання, наприклад, при зломі замків збільшується навик злому, якщо Чемпіон Сироділа залишається невидимим біля ворогів, зростає скритність, навички броні ростуть кожен раз, коли головному герою наносить удар супротивник.

Навички можна збільшити, навчаючись у вчителів. Кожному навичці здатні навчати п'ятеро тренерів, по двоє до 40 і 70 рівнів включно, а також один учитель-майстер, який здатний навчити максимального рівня навички, однак, з самого початку гри невідомо, хто є тренером-майстром, до пори до часу нічим не відрізняється від інших громадян, щоб отримати можливість навчатися у нього, потрібно збільшити рівень навику до 70, отримати направлення від тренера-експерта і пройти випробування, яке видасть майстер.

Також збільшити навички здатне прочитання підручників. Після прочитання вони збільшують один з навичок на 1 одиницю, незалежно від поточного рівня володіння цим навиком.

Випадкова вікі