FANDOM

Іконка переробити
Пекельне місто

Пекельне місто (ориг. An Elder Scrolls Novel: The Infernal City) - офіційна книга по всесвіту The Elder Scrolls, написана Грегорі Кізом. Це перша частина дилогії. Вона була опублікована у листопаді 2009 року.

Події книги відбуваються через сорок років після кризи Облівіону.

У вересні 2011 року вийшло сюжетне продовження книги, роман "Повелитель душ".

Анотація Редагувати

Ось уже сорок років держави і народи Тамріелю оговтуються від небувалих руйнувань, завданих вторгненням з Облівіону армій Князів Даедра. Імператор Тіт Мід збирає по шматочку розколоті війною землі. Несподівано біля берегів континенту з'являється літаючий острів, що знищує все живе на своєму шляху. Дехто вирішує протистояти йому і врятувати світ. У їх числі принц Аттребус Мід, чиє ім'я оповите романтичними легендами. Данмер Сул, чарівник і воїн, що розшукує давнього ворога. Сищик Колін, який потягнув за ниточку найнебезпечнішої змови. Юна дівчина на ім'я Аннаіг, чиї здібності до алхімії оцінили навіть мешканці пекельного міста Умбріеля.

Критика Редагувати

Книга була зустрінута критиками без захоплень. Вони відзначили слабкий сюжет твору і шаблонних персонажів та рекомендували книгу тільки завзятим фанатам ігрової серії через постійні відсилань до ігор, що зустрічаються в книзі. Однак більшості фанатів книга сподобалася. Вони відзначили тільки зайву «кривавість» ряду сцен.

Головні герої Редагувати

Передбачувані наслідки Червоного Року в уявленні фанатів Редагувати