FANDOM

Символ Домініону

Перший Альдмерський Домініон (ориг. First Aldmeri Dominion) — один з трьох альянсів у Тамриелі за часів Міжцарів'я у Другій ері.

Опис Редагувати

Домініон був утворений трьома расами, що живуть поруч і у часи скути прийшли один одному на допомогу, незавжаючи на минулі кривди та війни. Ідейним втілювачем Домініону є його лідер — королева Ейренн, володарка Островів Саммерсет, що підтримала Валенвуд у боротьбі із сіродільскими завойовниками, а також допомогла каджитам Ельсвейру під час епідемії Кнахатенського грипу. Коли Імперське місто опинилося під владою Абнура Тарна, а де-факто під владою даедричних окупантів та Маннімарко, Ейренн оголосила початок походу проти Імперії Сироділа, до якого закликала молодші раси. Домініон вступив до Війни Аляьнсів пізніше всії його участників, але зміг прийняти участь, як у кампанії у Сироділі, так і в інших частинах Тамріелю.

Історія Редагувати

Створення Редагувати

Прапор Домініону

Розбрід і хитання в Імперії несли зло аж ніяк не тільки самої Імперії: в той час як коловіанці незаконно втручалися в межі Валенвуда — грабували поселення, вирубували і палили ліс, — нібенейці здійснювали схожі набіги на землі каджитів, атакуючи прикордонні поселення. Це були лише набіги, боротися з якими ефективно було вельми проблематично, особливо в Валенвуді, ослабленому громадянською війною міх членами династії Каморан.

Вирішивши скористатися слабкістю одвічних супротивників, Кабал, чільна фракція Імперії, санкціонувала повномасштабне вторгнення в Валенвуд, протистояти якому ослаблена країна була нездатна.

У розпачі король Аерадан Каморан закликав до стародавніх угод, які підписали колись з королівством Алінор, закликавши правителів останнього на допомогу на допомогу. І Алінор з'явився. Об'єднані армії альтмерів і босмерів витурили загарбників зі Валенвуда, після чого, відповідно до все тих же договорів, королева Ейренн оголосила про створення Доминиона Альдмері і закликала всіх, хто розділяє її переконання, приєднатися.

Виснажені набігами нібенейців та чумою каджити відгукнулися на поклик новоствореного Доминиона, увійшовши до його складу, після чого війська Доминиона увійшли в колишню провінцію Імперії і таким чином убезпечили її від подальших набігів. Також альтмери змогли переломити хід боротьби з епідемією Кнахатенського грипа, что панувала в Ельсвейрі у ті часи.

Раси Редагувати

Альтмери Редагувати

Альтмер (Online)

Альтмери, або високі ельфи, як в масі своїй звуть їх в Імперії, уродженці островів Саммерсет, нащадки втікачів зі Старого Альдмеріса, якими вони самі себе вважають. Найбільш магічно обдарована раса Тамріеля. Горді, пихаті та зневажливі до інших, вони втілюють все найкраще і найгірше, що є в Домініоні, одноразово. Їх етикет не знає собі рівних в помпезності і дивному такті; в промові використовують настільки піднесені і складні звороти, що найчастіше не можуть зрозуміти один одного, не кажучи вже про представників інших культур, чию присутність на островах лише терплять.

Босмери Редагувати

Босмер (Online)

Кремезні босмери, або лісові ельфи, як часто називають їх в Імперії, жителі лісів Валенвуда. Культура босмеров вважається однією з найдивніших на континенті. Не останню роль в цьому грає так званий Зелений Пакт, який свого часу були змушені прийняти предки босмеров для власного виживання. Згідно з ним, босмерам забороняється будь-яким чином шкодити рослинності Валенвуда і їсти рослинну їжу, а харчуватися слід виключно м'ясом (в тому числі і родичів). У Домініоні грають роль миротворців, утримуючи самих себе, пихатих альтмерів і екзотичних каджитів на одній стороні.

Каджити Редагувати

Каджит (Online)

Каджити — за загальним визнанням вважаються самої дивної расою Тамріеля. Сильно залежні від місячних циклів і натурального наркотику — місячного цукру, що виростає в Ельсвейрі. Вони мають репутацію ненадійних, дивних, злодійкуватих і хитрих. І в основі своїй так і є. За століття територіальних і культурних конфліктів з босмерамі каджити виробили власну тактику ведення війни, яку і демонструють у військах Доминиона.

Регіони Редагувати

Зображення Опис
Гніздо Кенарті
Гніздо Кенарті (ЗЕ)
Цей острів названий на честь каджітской богині погоди і неба, яку, як правило, зображують у вигляді великого яструба. Вона знаходить багато шанувальників серед жителів сіл, моряків і фермерів, особливо тих, хто вирощує цукровий очерет.
Аурідон
Аурідон (ЗЕ) Другий за величиною острів архіпелагу Саммерсет, Аурідон завжди був буфером між спокійним життям батьківщини альтмеров і метушнею решти Тамріеля. Альтмери Аурідона були загартовані в протистоянні піратам, загарбникам і епідемій чуми.
Ґратвуд
Ґратвуд (ЗЕ) Цей регіон є південним серцем великого лісу лісових ельфів і будинком для велитенських дубів-гратів, які не зустрічаються в будь-який інший частини Валенвуда. Його столицею, нині також столицею Доминиона Альдмері, є Елден Рут.
Ґріншейд
Ґріншейд (ЗЕ) Як найбільш віддалений регіон Валенвуда від інших його частин, ліси дубів-гратів Ґріншейда є практично недоторканими, первісними джунглями Тамріеля. Його столицею є торговий порт Вудгарт.
Малабал Тор
Малабал Тор (ЗЕ) Малабал Тор — це північно-західний регіон Валенвуда, розташований на березі Абесінского моря і естуарія річки Стрід. Його столицею є місто Сільвенар, який вважається також духовною батьківщиною всіх лісових ельфів.
Марка женця
Марка женця (ЗЕ) Раніше відомий просто як Північний Валенвуд, цей регіон, розташований на перетині кордонів Сироділа і Ельсвейра, пережив настільки криваву війну, що почалася з часів падіння Другої Імперії, що нині відомий як Марка женця, навіть для своїх посмугованих шрамами мешканців.

Див. також Редагувати