FANDOM

Плантація «Строката мушля» (ориг. Speckled Shell Plantation) — ферма у грі The Elder Scrolls Online.

Загальні дані Редагувати

Розташування Редагувати

Плантація «Строката мушля» — ферма, що розташована в південно-східній частині острова Гніздо Кенарті, Ельсвейр. Дістатися до неї можна, якщо рухатися на південний схід від міста Містраль. Також можна скористатися мережею дорожніх святилищ. Одне з них розташоване на захід від ферми.

Опис Редагувати

Це невелика плантація цукрової тростини, розташована на невеликому острові в південно-східній частині регіону. Плантацією володіє сім'я фермера на ім'я Йаналір. На острові облаштовано шість чеків з водою, в яких росте очерет. Острів пов'язаний з Гніздом Кенарті мостом, біля якого побудований будинок господарів. На території острова, в його південній частині, знаходяться господарські будівлі.

Події Редагувати

Незадовго до прибуття протагоніста на ферму на плантації спалахнула пожежа, яка знищила всі господарські будівлі, а глава сімейства при цьому отруївся парами скуми, яку потай готувала його дочка. Це привернуло увагу Талмора - уряду Доминиона, яке відправило офіцера Лорін і одного з солдатів на розслідування обставин події. Знайти чиновницю можна між чеків, де вона збирає докази разом з асистентом.

В ході розслідування з'ясується, що дочка Йаналіра, Азбі-ра, займалася виготовленням скуми. Її брат, Забав-ма, дізнавшись про те, що трапилося, зробив спробу знищити обладнання, але це призвело до пожежі. Йаналір, намагаючись врятувати алхимическое інструменти з вогню, отруївся парами скуми. Протагоніст спробує знайти алхімічні інструменти в одному з трьох згорілих складів, після чого повинен буде відшукати мішок зі скумою, закопаний на пляжі на північний схід від ферми. Залежно від вибору гравця, брат і сестра або залишаться на свободі, або будуть заарештовані офіцером Лорін. Йаналір в кінці-кінців помре від отруєння.

Квести Редагувати

  • «Сімейний бізнес» - з'ясувати обставини пожежі і вирішити долю фермерів з плантації «Плямиста черепашка».

Галерея Редагувати