FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Узагальнення Шаблон:Істота

У самій грі риб-убивць у якості мобів немає, але їх можна зловити під час риболовлі. Також існує можливість померти від укусів риби-вбивці під час купання, і що примітно, у грі існує окреме досягнення, яке гравець отримує за таку безславну смерть.

Якщо говорити про риболовлю, то риба-вбивця водиться у брудній воді боліт та калюж, це одна з двох видів риб поширених для цього типу водойм. Ловля її не обіцяє вам ніяких досягнень, тому риба не є рідкісною. Вартість однієї виловленої риби-вбивці - 3 золотих монети. Власне, все, що можна зробити з виловленої рибою-вбивцею - це продати її; як кулінарний або алхімічний інгредієнт ця риба не годиться, втім як і всі інші доступні для ловлі риби в The Elder Scrolls Online.

Також риб-убивць можна зустріти в прикордонних областях карти, де їх основне завдання - запобігати запливанню занадто цікавих протагоністів за межі ігрового світу. Водяться ці риби тільки на глибині, там, де вже не видно дна. Заздалегідь помітити наближення риби-вбивці можна за характерними сплесками води. Проте краще уникати таких зустрічей, так як навіть високорівневий протагоніст у важкій броні довго витримувати атаку риби-вбивці не зможе.