FANDOM

Свята Алессія (ориг. Alessia) — «Королева рабів», імператриця першої Тамріельской імперії людей (не рахуючи Королівства нордів Скайріма) — Сиродільской імперії.

Біографія Редагувати

При народженні її назвали Ал-Еш, «вища серед вищих», а ім'я Алессія їй дали її послідовники. Вона народилася в одному з численних людських племен і виросла в Сарді, відомим нині як Сардавар Лід. Як і всі люди Сироділа в Першій ері, вона жила під гнітом айлейдів, але не бажаючи миритися з цим, вона підносила молитви Акатошу і іншим аедра про звільнення від рабства.

Молитви Алессії були почуті, її відвідали три бачення аедра. Після звільнення вона повстала проти рабовласників, борючись разом з напівбогом Морігаусом. У 242 році Першої ери її третє бачення збулося, коли Пелінал Вайтстрейк забрів в її табір весь в крові айлейдов.

З цих пір, силами людей було взято під контроль схід Нібенейского басейну. Уклавши союз з Скайрімом і повстанцями з числа лордів айлейдів, війська Алессії в столиці взяли в облогу Вежу Білого Золота. Було прийнято рішення про напад. Пелінал Вайтстрейк поодинці пробрався до вежі і вбив короля-чаклуна Умаріла Неопереного. Спільними зусиллями Морігауса і армії була захоплена вся цитадель. Повільно, але вірно айлейди були витіснені з Сироділа, багато з них стали біженцями, які втекли в Валенвуд чи Хай Рок. З падінням Вежі Білого Золота в 243 році Першої ери, Алессія була проголошена першою імператрицею нової Імперії. У Третій ері в районі Арени Імперського міста встановлена ​​статуя Алесії.