FANDOM

Сорквільд Ворона (ориг. Sorkvild the Raven) — персонаж гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Біографія Редагувати

Сорквільд Крукнорд-бойовий маг, що живе у своїй башті неподалеку від Даґон Фелу і вважається могутнім некромантом. Його присутність надзвичайно турбує жителів цього поселення, тому Радд Тверде серце, комендант Форту Легіону Місячного метелика, від імені Імперського легіону наказує його знищити.

Сорквільд початково вороже налаштований до будь-кого, хто порушує спокій у його башті. Володіє цінним артефактом – Маскою Клавікуса Вайла, котра дістанеться Нереваріну в якості трофея.

Цікаві факти Редагувати

  • Сорквільд Ворона є по класу бойовим магом, хоча в діалогах і згадується як некромант. Цікаво, що ніхто не може надати ніяких доказів його злочинів. З огляду на це, наказ Рада знищити Сорквільда є злочинним, а жителі Даґон Фела просто обдурені імперською пропагандою.
  • Якщо заспокоїти Сорквільда чарами «Заспокоєння гуманоїда» або підійти до нього під дією чарів «Хамелеон» або «Невидимість», то можна буде з ним поговорити. Некромант буде запевняти, що його присутність тут не повинна лякати мешканців Даґон Фела.
  • Після смерті Сорквільда Ворона жителі Даґон Фела нарешті зможуть зітхнути спокійно. Будь-яка згадка цього імені в розмовах призведе до покращення їх відношення до протагоніста на 5 пунктів аж до рівня 60.