FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Мультиигровой предмет Шаблон:Узагальнення Шаблон:Узагальнення

Місцезнаходження Редагувати

Oblivion Редагувати

Morrowind Редагувати

Text Редагувати

Східні провінції

...і навіть якщо ми пропустимо сумнівні мотиви і виправдання для сотень років окупації цих двох провінцій, яку економічну чи військову вигоду можемо ми отримати від Морровинда Чернотопья?

Дійсно, кілька власників імператорських монополій в цих провінціях отримують вигоду від використання їх ресурсів. Але ось чи одержує вигоду Імперія у цілому? Навряд чи. Величезна бюрократична машина Імперії коштує набагато більше, ніж можна зібрати податками і повинностями. А витрати на створення і підтримку Імперського легіону форпостах в далеких просторах цих провінцій можуть якось себе виправдати лише у випадку прямої військової загрози зі сходу. Але такої загрози не існує. Жодна армія Морровінда або Чернотопья жодного разу не намагалася загрожувати безпеці імперських провінцій, не кажучи вже про безпеку всього Сіроділа.

Насправді загроза Імперії йде саме від цих бездіяльних легіонів, на підтримку яких так багато грошей витрачають платники податків. Воєначальники цих легіонів, не маючи чіткого противника в межах кордонів цих провінцій, можуть почати поглядати на захід. Війська їх складаються з ветеранів, вони отримують підтримку від друзів-монополістів, таким чином вони стають непередбачуваною політичною силою, яка може зіграти свою роль у справі успадкування престолу Імперії.

Якщо окупація Морровінда і Чернотопья була продиктована якимись ідеалістичними мотивами, тоді, може бути, можна знайти якесь виправдання для Імперії, що вона звалила на себе цей тягар. Але подумайте про те ганьбі, який переживає Імперія, мовчазно схвалюючи рабство, негласно практикується в Морровинде. Замість того, щоб використовувати свої легіони для звільнення каджитов і аргониан, які перебувають в рабстві у темних ельфів, ми платимо нашим військам, щоб вони ЗАХИЩАЛИ ганебний інститут рабства. У ебонітових шахтах Морровінда отъевшиеся монополісти експлуатують бідних рабів, щоб отримувати нечувані прибутки, можливі завдяки хабарництву і корупції.

Подумайте про нашу колосальної самовпевненості, коли ми хотіли принести на схід і просвітництво. Насправді ми привели наші армії в ті землі, які ніколи нам не загрожували. Ми тільки заохочували найжахливіші і ганебні інститути в Морровинде і Чернотопье, щоб члени імператорської родини та її друзі змогли збагатитися.

Якщо дивитися неупереджено, то наша окупація східних провінцій є абсолютно аморальною, стратегічно економічно невиправданою і руйнівною. Ми повинні розформувати наші східні легіони, згорнути бюрократичну машину і відвести наших монополістів зі сходу, щоб ці древні землі отримали свободу. Тільки таким чином ми зможемо зберегти тендітні ідеали і сподівання західної культури.

de:Die östlichen Provinzen es:Provincias orientales

Випадкова вікі