FANDOM

Талос (ориг. Talos), також відомий як Тайбер Септім, або Драконороджений, Спадкоємець Трону Розколотих Королів — найбільший Бог-герой всього людства, якому поклоняються як захиснику і покровителю влади, як такої, та громадянського суспільства.

Опис Редагувати

Тайбер Септем підкорив весь Тамріель і сповістив Третю еру і Третю Імперію. До моменту смерті він вознісся як Бог війни і влади, а поклоніння Восьми Богам було реформовано в Дев'ять Богів (після цього їх іноді стали називати «Вісім і Один»). Малопомітні секти, такі як Культ Талоса, були натхненні таким кінцем.

Відомий під титулами Спадкоємець Трону Розколотих Королів, Ісмір, Дракон Півночі і Драконорожденний, він шанується як покровитель героїв в їх мандрах.

Під час подій The Elder Scrolls V: Skyrim, поклоніння Талоса знаходиться під забороною по всій Імперії відповідно до договору — Конкордату Білого Золота. Цей договір, який повинен був принести мир між Імперією і Домініоном, мав на увазі заборону культу Талоса як одне з основних умов, і використовувався Домініоном Альдмері (точніше, його агентами в Скайрімі - талморцамі), щоб почати гоніння на вірних Талоса нордів. Через це заборони в Скайріме почалася громадянська війна між Імперським легіоном і багатьма нордами на чолі з Ульфріком Буревісником, які вимагали скасування Конкордату.