FANDOM

Іконка переробити

Шаблон:Узагальнення Шаблон:Істота

Опис Редагувати

Це великі, мавпоподібні істоти із гострими кігтями. Головною їх особливістю є третє око на лобі. У цих істот довгі, мускулисті руки, а шкіра вкрита жорсткою гладкою шерстю, колір якої залежить від регіона їх проживання.

Тролі мають невеликий інтелект, що компенсується силою і дивовижної регенерацією. За чутками, щоб повністю убити троля треба спалити його труп, інакше через деякий час він зможе відродитися. Але більшість мисливців, які пережили битву з тролем говорять, що це всього лише міф, і їх можна вбити і простими засобами.

Дійсно, кров троля має дивовижну здатність до регенерації, тому сильно поранений, але ще живий троль може швидко залікувати свої рани і кинутися в бій, наче нічого й не було. Вогонь - найкращий засіб боротьби з ним. Полум'я швидко обпалює рани монстра, знижуючи здатність крові троля до регенерації тканин.

Методи, якими можна впізнати і вбити троля описані в книзі Фінна "Полювання на тролів".

Зазвичай цих тролів можна знайти у печерах, але зустрічаються вони і в гущавинах лісу, або в малих лігвищах, що під скелями.

Поведінка Редагувати

В ігровому процесі спостерігається складна поведінка цих створіннь. Наприклад, ритуальні битви між самцями за самок, або охорона території від інших тролів. Також, якщо наблизитися до них на достатню відстань, троль продемонструє своєрідний танець, яким він попереджає потенціального ворога про можливість нападу. В цей момент, якщо ви впевнені в своїх силах, можна напасти першим, в іншому випадку краще відступити.

Цікаві факти Редагувати

  • Існує більш сильний підвид цієї істоти Крижаний троль;
  • У доповненні Dawnguard з'являється Троль-броненосець, якого можна брати у супутники;
  • Троль може йти за героєм навіть в приміщення, бо вміє відкривати двері;
  • Рев троля схожий на рев вовкулаки.
  • Унікального троля на ім'я Удурфрукт можна зустріти при виконанні квестів Темного Братства;
  • Є мод, який міняє морду троля на trollface;
  • Недалеко від Айварстеда є лігвище під скелею, у якому живе троль. Там можна знайти тіла двох солдат Братів Бурі. На одному з них буде книга і лист із наказом, в якому сказано, що вони пішли на зачистку місцевості від хижаків, але не розрахували своїх сил.

Шаблон:Істоти (Skyrim)