FANDOM

Ґелліус Терентіус — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Звичайно, всі зобов'язані мене впізнавати! Син графа. Є проблеми? У мене немає бажання близько знайомитися з усіма гостями Бравіла
— Ґелліус Терентіус при зустрічі

Біографія Редагувати

Ґелліус Терентіус — імперець-аристократ, син графа Бравілу Реґулуса Терентіуса, відомий у місті як пройдисвіт і наркоман. Більшу частину свого часу проводить у замку Бравіл, лише в лоредас залишаючи його і прямуючи в Скумовий притон, де разом з іншими наркоманами поглинає заборонений у Імперії наркотик. Є символом занепаду міста, так само як і його батько, від якого він успадкував грубість і зарозумілість. При першій зустрічі випаде наступним чином: «Звичайно, всі зобов'язані мене впізнавати! Син графа. Є проблеми? У мене немає бажання близько знайомитися з усіма гостями Бравила». Якщо запитати його про місто, то відповідь буде наступним: «Так. Бравіл. Як розумно. Тобі вдалося вивчити назву міста і графства. Я вірю, тебе чекає велике майбутнє на державну службу».

Інвентар Редагувати

Геллиус носить зелену шовкову одежу, парчевий зелений камзол і сині оксамитові туфлі. В його кишенях завжди можна знайти трохи золота і коштовностей, а також зв'язку ключів від приміщень замку Бравил і будинку С'Крівви. Завжди тягає з собою олов'яну кухоль. озброєний сталевим коротким мечем.

Розпорядок дня Редагувати

Більшу частину свого часу Ґелліус Терентіус проводить в замку Бравил, де у нього є особисті покої в північному крилі. спить він з півночі до 6 ранку. В 8 годин вечора він вечеряє разом з батьком. Весь інший час він просто тиняється по замку. У лоредас Ґелліус Терентіус залишає замок опівдні і направляється в будинок С'Крівви. Зустрівши її, Ґелліус йде в Скумовий притон і залишається там до півночі.

Випадкова вікі