FANDOM

An Elder Scrolls Legend: Battlespire — гра від першої особи, події якої відбуваються у всесвіті The Elder Scrolls.
Дослівно її назву можна перекласти: Легенда зі Стародавніх Сувоїв: Шпиль Битви.

Battlespire CD

Сюжет Редагувати

У Battlespire, гравець може відчути себе в ролі учня, який в день свого завершального іспиту в учбовій будівлі бойових магів, що називається Бетлспайр (ориг. Battlespire), дослівно: Шпиль Битви), виявляє, що армія даедра на чолі з Мерунесом Дагоном, озброєна жахаючою зброєю - Даедричними Півмісяцями, вдерлася і знищила майже всіх. Партнер головного героя стає полоненим Мерунеса Дагона. Протягом семи рівнів необхідно дістатися до вершини Бетлспайра, пройти реальності Облівіону і перемогти Дагона.

Мережева гра Редагувати

Bethesda Softworks ввела можливість мережевої гри, яка включає кооперативний режим. Мережева гра була здійснена через мережу Mplayer, яка зараз називається GameSpy. Хоча Mplayer/GameSpy більше не підтримується, все ще залишається можливість запустити мережеву гру Battlespire за допомогою клієнта Kali для мережевої гри. Клієнт зберігає всі можливості гри.

Battlespire використовує гральний рушій XnGine у режимі 16bit Vesa 2.0, працюючи в MS-DOS, були плани і навіть реклама 3DFX версії гри, але вони були припинені перед випуском Battlespire, який працював лише в програмному режимі.

Галерея Редагувати