FANDOM

The Elder Scrolls III: Bloodmoon (укр. Стародавні Сувої 3: Кривавий місяць) — друге офіційне доповнення до гри The Elder Scrolls III: Morrowind. Оновлює гру до версії 1.6. На відміну від першого розширення — Tribunal, яке додало на мапу світу нове місто, що складається з окремих осередків, Bloodmoon додає новий великий острів на оригінальній мапі світу — холодні Північні території названі Солстгейм.

Це розширення додає нових ворогів, а також можливість стати вовкулакою, схоже — включення вампірів — бачили в The Elder Scrolls III: Morrowind. Bloodmoon також використовує більш деталізовану графіку тим самим підвищуючи вимоги до комп'ютерної техніки, попри це деякі елементи оригінальної версії набагато більш наочні ніж нововведення Bloodmoon.

Як оригінальна гра The Elder Scrolls III: Morrowind так і доповнення Tribunal та Bloodmoon має безліч побічних квестів і місій далеко від головного квесту, наявна велика кількість печер для вивчення, що робить гру ще більш захопливою.

Сюжет Редагувати

На острові Солстгейм Імперія заснувала шахтарську колонію. Гравцеві пропонується вступити в Східну Імперську Компанію, і допомогти розвитку селища на Воронячій Скелі. Капітан форту Інієвого Метелика просить героя про декілька послуг, а одного дня, повернувшись з виконаного завдання, герой виявляє, що Форт серйозно постраждав від нападу вовкулаків, а капітан зник. Офіцер форту направляє героя в селище скаалів — місцевих нордлінгів. Вони обіцяють допомогти героєві, якщо той відновить рівновагу, порушену імперцями на Солстгеймі.

Виконавши доручення шамана скаалів, герой повертається до нього, і тут починаються події, передбачені в Пророкуванні Кривавого Місяця. Весь острів починає страждати від раптових нападів зграй агресивних вовкулаків, а герой заражається лікантропією — хворобою, що перетворює звичайну людину на вовкулаку. Тепер героя чекає або стати вовкулакою і, поклоняючись Гірсину, брати участь у його полюванні, або навпаки, вилікуватися і протистояти Князеві Даедра.

Особливості Редагувати

  • Доданий великий острів з новими ландшафтами, локаціями, персонажами, монстрами, погодними умовами. На острові можна знайти нові рослини, інгредієнти, обладунки, зброю.
  • Можливість початку виконання нових завдань ще до закінчення основного квеста Morrowind.
  • Можливість нелінійного проходження головного квеста — за скаалів або за Гончих Гірсина, тобто вовкулаку, хоча останнє завдання і загальний результат однаковий для обох варіантів. Також можливість нелінійного проходження квестів Східної Імперської Компанії — на стороні безпринципного ділка Карніуса Маґіуса, або на стороні його заступника, Фалко Ґаленуса, людини достойної та гідної.

Офіційні шпалери Редагувати

The Elder Scrolls III Bloodmoon Шпалери до гри The Elder Scrolls III Bloodmoon