FANDOM

The Elder Scrolls III: Tribunal — перше офіційне доповнення до гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Сюжет Редагувати

Під час сну на протагоніста нападає асасин із Темного Братства. Варта радить героєві поговорити з Апеллесом Матіусом в Ебенгарді, від якого можна взнати, що база цієї організації, з чуток, розташована на материку, в центрі древнього міста Морнголді, столиці Морровінда.

Відправившись в Морнголд, герой взнає, що трон Морровінда перейшов до короля Хелсета, що зайняв його після передчасної смерті старого короля, богиня Альмалексія намагається повернути собі втрачену силу, а на місто нападають дивні істоти — не те живі, не то механічні. Морнхолд задихається від політичних інтриг і, намагаючись розібратися в загальному хаосі, герой отримує від богині Альмалексіїі інформацію, що за цими атаками стоїть Сота Сил, і вона хоче захистити Морнхолд від посягань лиходія. Чаклунство Альмалексії переносить героя в таємниче механічне місто Сота Сила, де він знаходить одного з членів Трибунала мертвим. Тут же він зустрічає Альмалексію і розуміє, що вона жадає влади лише для себе, вона убила Сота Сила і хоче убити і героя. Запекла сутичка між двома великими героями Морровінда закінчується загибеллю останньої. Не можна сказати, яким чином зміниться історія Морровінд]а після майже повного розпаду Трибуналу, адже в живих залишився лише Вівек.

Особливості Редагувати

  • Від 20 (основний сюжет) до 40 (зі всіма побічними квестамі) годин проходження.
  • Для гри в Tribunal не потрібно створювати нового героя.
  • Проходження сюжету Tribunal може вестися абсолютно незалежно від місії по порятунку Вварденфелла в оригінальному сюжеті, проте Tribunal розрахований на високорівневих гравців.
  • Нові землі і локації, серед яких Морнхолд, древня столиця Морровінда, частково зайнята гоблінами, і приховане місто Сота Сила.
  • Величезні підземелля.
  • Сюжет пов'язаний з появою жорстокого короля на троні Морровінда, древнім богом, що впав у безумство, нападом на Морнхолд таємничих Фабрикантів. Гравець зможе зустріти як самого Сота Сила, так і Альмалексію — останніх 2-х членів Трибуналу.
  • Нові артефакти, обладунки і зброя, серед яких легендарні клинки Дійсне Полум'я і Вогонь Надії.
  • Нові монстри, серед яких гобліни і лічі.
  • Деякі зміни зазнав гральний рушій — гра отримала нормальний журнал з сортуванням по виконаних і поточних квестах (це торкається і старих квестів із Morrowind), також тепер можна залишати позначки на мапі.