FANDOM

Іконка переробити

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles — официальное дополнение к ролевой игре TES IV: Oblivion

Загальна описание Редагувати

Тремтячі острова (ориг. Shivering Isles) — один з планів Облівіона, царство даэдрического принца Шеогората, який вважається покровителем безумців і психопатів.

Всі землі Тремтячих островів розділені на дві частини, які є протилежностями один одного: Манію і Деменцію. Жителі Манії запальні, гордовито і схильні до залежностей. Їхні ідеали — розкіш і задоволення. В їх землях знаходять притулок божевільні художники, артисти, письменники і прості обивателі. А песимістичні громадяни Деменції, навпаки, лагідні і нещасні, схильні до фобій і трагічним сприйняттям світу. Вони шанують біль і страх, а їхні мешканці часто є вбивцями, вбивцями і божевільними.

The Elder Scrolls IV-Shivering Isles-gate

Ворота в Тремтячі острова

Визнана перлина Тремтячих островів — стародавнє місто Нью-Шеот, під час сюжету гри є столицею царства. Місто розділене на три частини — Блісс (Bliss), Крусибл (Crucible) і Палац, який є резиденцією Шеогората, а також герцогів і герцогинь.

Bliss — район Нью-Шеота, що належить Манії. Золочені вулиці, блискучі парапети, усміхнені жителі, хвилясті, фонтани — все це особливості Блісса. Повна протилежність Блісса — Крусибл, район Нью-Шеота, зайнятий жителями Деменції. Тьмяні, брудні вулиці, сморід, сумні і озлоблені особи є його невід'ємною частиною. Палац поділений на дві частини, що символізують дві сторони Шеогората. Біля головної сходи знаходяться два скупчення блискучих кристалів.

Місто патрулюють Золоті святі і Темні спокусники. Як тільки вони зловлять порушника, вони нададуть йому вибір: заплатити грошовий штраф (при цьому у злочинця вилучаються всі крадені речі), чинити опір арешту (тоді злочинцю доведеться битися з усіма стражниками Островів) або відправитися в підземелля. Провинилися залишають в надрах катакомб без зброї та обладунків. Якщо їм вдасться вибратися звідти живими — всі штрафи і звинувачення з них знімають, в іншому випадку вони гинуть в підземеллі.

Для того, щоб дізнатися, чи гідний інший шукач пригод пройти в царство Божевілля, була створена спеціальна закрита область — Межа. Брама на Острови охороняє Страж Воріт — могутня істота, створене «чарівницею Плоті», Релминой, з частин тіл різних істот. Вартовий пропускає тільки тих, хто наділений «благословенням Шеогората», тобто безумством. Простим шукачам пригод необхідні Ключі до Воріт Божевілля (провідним, власне, самі Тремтячі острова). Ключі вшиті в тіло Сторожа Брами, тому право пройти в землі Шеогората надається тільки тим, хто зможе його вбити, що на ділі практично неможливо.

Сюжет Редагувати

Як тільки до героя дійде чутка про «дивну двері» в Нибенейской бухті, він відразу ж вирушає на місце. Незвичайна двері знаходиться на невеликому острівці, тому дістатися туди нелегко. Біля дверей стоїть на посту стражник, який попереджає про небезпеку. На підтвердження його слів, з мерехтливого вогника тут же вибігає данмер в рваною одязі. Він виголошує палку параноїдальну мова і, підсумувавши її заявою про необхідність кого-небудь убити, нападає на спостерігають. Недовго думаючи, стражник його вбиває. За мить до героя звертається сам Шеогорат, запрошуючи пройти в його царство. Зайшовши в двері, протагоніст виявляється в темному приміщенні. У центрі кімнати розташований стіл з двома стільцями. На одному з них сидить якийсь Хаскилл. Хаскилл, при спробі заговорити з ним, запрошує присісти. Після виконання його прохання, Хаскилл розповідає героєві про Тремтячих островах. Розповідь супроводжується тиканьем дивного метронома. Як тільки Хаскилл зникає, стіни кімнати тут же перетворюються на величезну зграю метеликів, що розлітаються в сторони, а метроном завмирає. Тоді герою стає ясно, що він вже знаходиться на Тремтячих Островах.

Пройшовши по звивистій стежці, приключенец виявляється у селі Пасваль. Намагаючись дізнатися головного в селі, герой перекидається привітаннями з двома чоловіками, що стоять біля підніжжя сходів. Вони кличуть його з собою, подивитися щось дуже цікаве. Піднявшись по сходах, герой бачить величезних розмірів істота, що разить шукачів пригод в сталевих обладунках. Протагоніст розпитує про нього мера міста — Шелдена, який повідає про істоту деякі загальні деталі. Далі протагоніст дізнається у місцевих жителів деякі секрети і подробиці і, не без сторонньої допомоги, перемагає Стража Воріт і переходить в царство принца Божевілля.

По мірі проходження основного квесту аддона, гравцеві розкривається все більше і більше деталей. Він дізнається про Сірому марші, про Джиггалаге, про Порядок і про двоїстої натурі Шеогората. Кожну тисячу років, Джиггалаг в істинному вигляді повертається на Тремтячі острова, щоб зрадити всі їх землі Порядком. Цього разу принц Безумства твердо має намір розірвати ланцюг подій.

Персонажі Редагувати

Золоті святі і Темні спокусники Правити

Ці даедра — вічні слуги Божевільного Бога, і вони ніколи його не послухає. Ці два роду знаходяться в близькій спорідненості, але, незважаючи на це, постійно ворогують. Вони є стражниками порядку на Тремтячих островах.

Опис дано в книзі «Святі і спокусники».

Elder Scrolls IV Oblivion - Shivering Isles Trailer01:27

Elder Scrolls IV Oblivion - Shivering Isles Trailer

Золоті святі називають себе ауріл, схожі на альтмеров, мають вигляд жінок і чоловіків із золотистою шкірою, важких золотих обладунках. Зарозумілі, зневажають смертних. Жінки мають більш високий статус, ніж чоловіки.

Темні спокусники — мазкен — зовні чимось нагадують темних ельфів. Одягнені в легку темну броню. До смертним більш поблажливі, ніж ауріл. Як і у жінок-ауріл, у жінок-мазкен більш високий статус.

Звідки спочатку взялися ці даедра, ніхто не знає. Мазкен в діалозі згадують, що Шеогорат дав їм можливість ходити по цій землі, однак даедра не здатні до творення, так що питання залишається відкритим.

Зелоти (Фанатики) і Єретики Правити Редагувати

Вороже налаштовані жителі Тремтячих островів. Єретики зустрічаються в Манії, Зелоти — в Деменції. Обидві секти ворогують між собою. Перші вважають, що Шеогорат не гідний правління Островами і намагаються повалити його, а другі вважають його вищою істотою і нападають на всіх, вважаючи їх невіруючими. Вони ніколи не зустрічаються ні в одній квестової локації головної сюжетної лінії.

Цікаві факти Редагувати

  • У доповненні був виявлений критичний баг, що приводить до зникнення речей з інвентарю після 50 — 100 годин гри на PC і Xbox 360. Усунутий терміновим патчем.
  • Персонаж гравця, минулий це додаток, сам стає лордом божевілля і отримує деякі цікаві можливості, які, втім, працюють тільки на Тремтячих островах.
  • Якщо пройти основну сюжетну лінію Shivering Isles до того, як помолитися статуї Шеогората в Сиродиле, то при спробі звернутися до статуї вийде, що гравець викликає сам себе, про що чемно і повідомляє його помічник Хаскилл, а якщо під час виконання «острівного» квесту, то Шеогорат спочатку буде обурюватися, але все ж дасть завдання.
  • У Стража Воріт немає особи, але на шкірі видніються обриси черепа.